Best of Breed Open

golf logo

Grønmo golfklubb ønsker velkommen til Best of Breed Open
torsdag 22/9-2016, kl. 16:00

Vi i har gleden av å invitere deg til Best of Breed Open, som er en 9 hulls shotgun turnering med en dame og en herre-klasse.
Best of Breed er en av våre gode samarbeidspartnere og hullsponsorer.

Best of Breed, Callaway og Grønmo Golfklubb stiller med flotte premier.

1. Premien i begge klasser er en golf bag fra Callaway.
    Vinnerne får ta med seg 2 venner for å spille 9 hull med vår pro Ross Robertson.
    Dere får tips og råd underveis på hvordan man tar riktige valg under en golfrunde. I tillegg får dere 10 polletter til driving rangen.
    bags-2016-chev-stand_13971___1
  2. Premie i begge klasser er en Mack Daddy wedge fra Callaway, du velger selv loft, grid og bounce du ønsker for wedgen.
    I tillegg får dere 10 polletter til driving rangen.
    wedges-2015-mack-daddy-3-black____1
  3. Premie i begge klasser dobbel protime med en av våre pro’er, et dusin Callaway golfballer, og 5 polletter til vår driving range.

Det er premier for «nærmest pinnen» på hull 8 og «rettest drive» på hull 4, i tillegg er det satt opp en premie som blir trukket blant alle deltagerne.

Det vil bli lett servering etter turneringen. Påmelding i golfbox.

Påmeldingsfrist er tirsdag 20.9.2016, kl. 12.00

Startavgift kr. 150 for alle.

I tillegg greenfee kr. 250 for gjester/ikke medlemmer.