15. november 2017

Klubbhuset

Åpningstid for sesongen 2023.

I klubbhuset finner du vår proshop, Grønmo Kafè og administrasjon.

Proshopen

Frem til banen åpner er proshop åpen fra Kl. 09:00-15:00 mandag-fredag.

I sesongen har proshopen følgende åpningstider:

Mandag – torsdag fra Kl. 09:00 – 20:00

Fredag, lørdag, søndag og helligdager fra Kl. 09:00 – 18:00

Fra 5. september har proshopen åpen mandag – søndag fra Kl. 09:00-18:00. Åpningstidene justeres etter solnedgang til høsten.

Proshop er vår resepsjon der vi mottar både medlemmer og greenfee spillere for registrering og betaling, der det kan bookes kurs og instruksjon og spilletid.

I proshopen selges det også nødvendige forbruksartikler for golferen, samt et utvalg av klær og golfkøller. For golfkøller har vi mest fokus på individuell tilpasning. Våre merker er Titleist-, Mizuno- og Ping-køller, FootJoy, Original Penguin og Ping klær, og FootJoy sko, samt selvfølgelig andre nødvendig utstyr som paraplyer og så videre. Stikk innom for en god handel med tilgang på profesjonell kompetanse og service.

I proshop finner du 2 kjøleskap med drikke, baguetter og sjokolade.

Vi leier også ut golfbiler og traller.

Grønmo Kafe åpner når banen åpner Det vil stadig være mulig å kjøpe drikke i proshopens åpningstid.

I sesongen har kafeen følgende åpningstider:

Mandag – torsdag fra Kl. 10:00 – 17:00.

Fredag fra Kl. 10:00 – 16:00.

Lørdag, søndager og helligdager fra Kl. 10:00 – 17:00

Fra og med mandag 18. sept. er kafeen åpen fra kl. 10:00 – 16:00 alle dager.

Det er ikke tillatt å innta medbrakt mat og drikke på terrassen i proshopens åpningstid.

I administrasjonen treffer dere Nina og Henrik, som tar vare på det meste som ikke dekkes av proshop/resepsjon, kafè, og våre proer, medlemskap, sponsorer, økonomi, og så videre. Stikk gjerne innom om det er noe du lurer på.

I tilknytning til klubbhuset disponerer klubben circa 60 skap for bagger og traller til disposisjon for medlemmer. Om du ønsker skap kan du sette deg på liste hos Nina i administrasjonen. Leien er 950 kroner for enkelt skap og 1250 kroner for dobbeltskap per sesong. Vi prioriterer tildeling av skap til aksje medlemmer og etter behov, dvs de som sliter mest med logistikken av sitt golfutstyr.