Banen er nå stengt for sesongen

Takk for en fantastisk sesong. Godt over 20.000 runder er registret på Grønmo GK iår. Banen har vært i praktfull stand gjennom hele sesongen tiltross for tidvis massive nedbørsmengder.
Vi er allerede igang med planlegging for neste sesong. Et område vi kommer til å forbedre vårt tilbud er trening for alle.
Norges golfforbund har en visjon om flere og bedre golfspiller. Veien til å bli en bedre spiller går gjennom mer trening, bedre trening og oftere trening. På dette området skal vi iverksette flere tiltak. Dersom du har en trenerspire i deg, så søker vi etter personer som vil ta trenerutdanningen til Golfforbundet.
Hvis du har ønske om trening i vinter fortvil ikke. Ross har laget et opplegg for vintertrening hos Golfhandelen på Bryn, og avtalen med Manglerudhallen om simulator spill er det samme som ifjor. Minner dessuten om at vi holder driving rangen oppe så lenge været tillater det. Derfor ingen grunn til å utsette egen trening:-)
Vi arrangerer flere golfturer i løpet av vintersesongen, og Proshop’en er åpen mandag og onsdag fra 10.00-17.00, og 12.00 – 19.00 på torsdager. Samt du kan sende e-post til proshop.@gronmogk.no for å avtale andre tider om disse ikke passer. Proshopen bugner over av svært svært gunstige tilbud. Kanskje en julepresang, bursdagsgave eller rett slett unne seg selv en ny putter……
Hvis du er medlem og vil sikre deg et bagskap for neste sesong så kan det være lurt å følge med på informasjon vi sender ut.
Vi har også noen få greenfee billetter igjen av kampanjen som ble lansert i forrige uke. 10 billetter for 1500 kr er et kjempetilbud til dere kjære medlemmer.
Vi gleder oss til neste år , og er meget takknemlig for at nettopp du er medlem hos oss.
alle oss på grønmo